آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

خدا با نشسته چای مینوشه

                                    

                                                من این روزا یه حال دیگه ای دارم

.همیشه هیچ وقت این طور نبودم ...

 همیشه نیمه خالی رو میدیدم ..

به فکر نیمه های پر نبودم..

 

همیشه فکر میکردم زمین پسته..

خدا رو سوی قبله میشه پیدا کرد ..

 همین دیروز سمت این هوالی بود.

 یکی در زد خدا   رفت درواکرد         

...........

من این روزا یه حال دیگه ای دارم.

جهان من لباس تازه میپوشه..

منو تو دیگه تنها نیستیم چون که

 خدا باما نشسته چای مینوشه..

...........

 دیگه از باد پاییزی نمیترسم

 نگو این اسیاب از پایه ویرون شد

 خدا باماست از چیزی نمیترسم

  منو تو دیگه تنها نیستیم چون که

                            خدا با ما نشسته چای مینوشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد