آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

مرحوم حسین پناهی

میزی برای کار 
کاری برای تخت 
تختی برای خواب 
خوابی برای جان 
جانی برای مرگ
مرگی برای یاد 
یادی برای سنگ
این بود زندگی..
.. 

                           

                                                 حسین پناه

نظرات 1 + ارسال نظر
دل بریده ... شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://del-boride.blogsky.com/

سلام..
همینطور که امروز داشتم پستهای جالب و رنگین وبلاگت رو زیر و رو میکردم .. به این پست جالب انگیزتون برخوردم .. که یکی از بهترین علاقه مندی های من تو زندگیم هست ...
شعرهای مرحوم حسین پناهی رو خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم ...
البته آلبوم دکلمه هاشو هم همیشه گوش میدم ...
خیلی ممنون.. واسم خاطره انگیز بودن ..

سلام
خوشحالم وبلاگ و پستها نظرتون رو جلب کردن.آره واقعا زیبا گفته.ولی متاسفانه من 2 تا از دکلمه هاشو گوش کردم.ولی همه شعراشو خوندم. حیف این یکی رو هم بعد از فوتش شناختیم و فهمیدیم افکار زیبایی داشته.روحش شاد.
خواهش می شود و باز هم ممنون از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد