آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

حرفی نزنی

حرفی نزنی ! طاقت جنجال ندارم 

                               بدجور شکسته ست دلم حال ندارم



نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده خدا ولی نه به خوبی شما شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام‏ امروز زیباترین بارون رو دیدم؛ مثله اینکه شما و خدا خیلی هم رو دوست دارین؛ برای منم دعا کنید؛

سلام.ممنونم به خاطر لطف نظرتون.
براتون دعا می کنم همیشه تو زندگیتون جوری زندگی کنید که ” ای کاش” تکیه کلام پیریتون نشه. . .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد